Higiena intymna Lacatcyd®
Sprawdź nasze produkty do codziennej pielęgnacji okolic intymnych oraz linię wariantów specjalistycznych.
Celem kampanii jest przełamanie bariery milczenia i zachęcenie kobiet do otwartych rozmów. „Intymność mile widziana” to głos w imieniu tysięcy kobiet, które codziennie zmagają się z niewiedzą, wstydem i brakiem wsparcia. Czas to zmienić i uświadomić wszystkim, że intymność to naturalna część życia, a nie tabu. Inicjatorem kampanii jest marka Lactacyd wraz z siecią drogerii Rossmann.
Ekspertki, które zmieniają podejście do zdrowia kobiecego:
dr Julia Sosin – ginekolożka, która w przystępny i otwarty sposób opowie, jak świadomie dbać o zdrowie i higienę intymną, a także rozwieje popularne mity dotyczące kobiecości.
Katarzyna Piotrowska – fizjoterapeutka uroginekologiczna, która przekaże, jak dbać o zdrowie intymne od strony ciała, mięśni dna miednicy i codziennych nawyków. Jej podejście to praktyczne wsparcie dla każdej kobiety.
Więcej na ten temat możesz posłuchać w specjalnym odcinku podcastu „Piekielnie Szczere” pt.:
„Stringi są niezdrowe? O zdrowiu intymnym bez tabu – wstyd, seks i nietrzymanie moczu.”
Obejrzyj rozmowę na YouTube
To szczera rozmowa bez cenzury, która również powstała w ramach kampanii „Intymność Mile Widziana!”
Martyna Kaczmarek – ambasadorka kampanii, aktywistka i influencerka, której działania na rzecz kobiet inspirują tysiące Polek. Autorka książek „FeMYnizm. Dlaczego potrzebujemy feminizmu” oraz „Ciałokochanie”.
Julia Ziółkowska – mentorka oddechu, ruchu i równowagi. Jej podejście do ciała i umysłu przyciąga kobiety, które chcą żyć pełnią życia. Prowadzi popularny podcast „Live Better” wspierający w budowaniu lepszego życia pełnego spokoju.